wtorek, 23 lipca 2013

Jak narysować nos

tutoriali tego typu jest mnóstwo, począwszy na książkach dla początkujących po blogi rysowników i nagrań na yt, ja nie będę inna i tak przy okazji z góry przepraszam za marną jakość zdj. :)


1) Pierw zaznaczamy twardym ołówkiem kontur nosa, by nie stracić proporcji, potem w kątach miękkimi ołówkami zaznaczamy cienie
przy progach niedaleko ust cieniujemy miękkim ołówkiem, w tym przypadku to 4B

2) Od ciemnych krawędzi stopniowo przechodzimy w coraz to mniej widoczne cieniowanie, aż w końcu zaniknie i zostawiamy białą 'plamkę' na czubku nosa

3) Następnie wysokość przegrody nosowej cieniujemy tak samo, czyli równolegle do widocznej przegrody cieniujemy do słabo widocznych kontur nosa, przy nich ołówkiem 3B i zbliżając się do środka coraz jaśniej i na samym środku pozostawić białą kartkę

Ostatecznie nos wygląda tak:



6 komentarzy:

  1. Wow! Trafiłam na twojego bloga przypadkiem i bardzo się z tego cieszę.
    Sama amatorsko rysuję, rzadko, ale zdarza się. Na moim blogu zamieściłam jeden rysunek. Dużo można się od ciebie nauczyć, jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że mój blog jest pożyteczny, właśnie rozmyślałam czy jego nie usunąć i naprawdę ogromnie się cieszę, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj ;P Masz ogromny talent, naprawdę ci zadroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to... zawsze, jak próbowałam coś narysować, to właśnie nos u postaci sprawiał mi najwięcej trudności :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, ale Ty świetnie rysujesz! Też bym tak chciała, bo zawsze, kiedy próbuję narysować nos, to przypomina on jakiegoś kulfona. Super, masz talent. ;DD

    OdpowiedzUsuń