niedziela, 25 sierpnia 2013

MICHAEL JACKSON

no cóż, Michael Jackson jest jednym z głównych moich autorytetów, więc grzech jego nie 'narysować' :)
pierwszy raz zajęłam się pop artem, prosta, by nie powiedzieć banalna technika, przyjemna, jeśli ktoś lubi malować to w szczególności polecam, pracę tworzyłam przez ok. 20 min, 'malowałam' Michael'a jedynie za pomocą foliopisu zd Staedtlera i jestem zadowolona z efektu końcowego, a tym samym malowanie Jackson'a była przyjemne i proste. Jeśli chcesz namalować coś w ciekawy sposób, mając ograniczony czas jak najbardziej polecam wtedy pop art :)
Audrey Hepburn jest w trakcie rysowania, w kolejnym poście pokażę efekty mojego bazgrania :)



10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Michael... Widzę, że masz piękne autorytety. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ślicznie rysujesz !! Fajnie by było miec też taki talent :P

    zapraszam do mnie na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże ! Jakie to jest piękne <3 Przejrzałam dokładnie wszystkie twoja rysunki :) Masz wielki talent, czego mogę ci jedynie pozazdrościć :( Michael wyszedł ci bosko <3 Bardzo mi się podoba :D Oh, nie będę ci więcej słodziła: po prostu pięknie !
    po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wielki talent , podobają mi się twoje rysunki ;)
    http://graphics-by-ayesha.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jaki ładny obrazek, chociaż nie przepadam za Michaelem Jacksonem ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie cudowne , normlanie jakby jakiś artysta, ale masz talent, dziewczyno ♥ ja tak nie umiałam i nie bd umiec, bo sie po prostu do tego nie nadaje (:
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaki piękny obrazek ♥ Masz talent
    http://elblogderebeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. JAK TY RYSUJESZ. Omg! *-*

    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń